FANDOM

Варг - ворог в Castlevania - Lords of Shadow.

Небагато відомо про цих жорстоких вовкоподібних звірів, окрім того, що вони з'явились згодом після приходу Темного Володаря Перевертнів.

Незважаючи на свою дику зовнішність, варги — цілком розумні істоти, яких слабкі перевертні приручають, щоб їздити на них під час битв.

Варги — люті створіння, які атакують ворога своїми гострими, наче бритва, кігтями і смертоносними іклами.

Зовнішність Редагувати

Варг виглядає як масивний (трішки більший за коня) вовк з постійно виряченими зубами, жовтими очима та чорною шерстю.

Атаки Редагувати

  • Удар передніми лапами.
  • Атака зі стрибком. Перед нею біля пащі варга з'являється характерне біле світло. Цю атаку неможливо заблокувати.

Тактика Редагувати

Варги досить сильні, але неповороткі створіння, від атак яких легко ухилятись. Не варто робити складних комбо, бьажано бити звіра одиничними атаками і ухилятись.

Хорошим методом буде ослабити варга срібними кинжалами, після чого осідлати. Однак зазвичай варга супроводжують слабкі перевертні, тому бажано витрачати кинджали і святу воду на них, щоб вони не заважали битись із самим варгом.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброя (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

Захист Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

  • Феї світла - 1/3.
  • Свята вода - 2/3.
  • Божественний щит - 1/3.

Варг як їздова тварина Редагувати

На другому рівні слабкі перевертні їздять верхи на варгах. Втікаючи верхи на Пані в формі коня Габріель відбивався від них. Після вбивства перевретня вершника пошкодження отримує сам варг, а коли в нього залишиться мало здоров'я, його можна добити: Габріель вискочить на спину варга і проб'є його потилицю основою Бойового Хреста, після чого перескочить на спину Пана.

Після покращення Бойового Хреста Габріель отримує здатність осідлати варга. Це необхідно, щоб пройти по стіні або перестрибнути дуже широку яму. Якщо Габріелю знову потрібно подолати перешкоду - з'явиться новий варг.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертень
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникКомандувач ОлроксКармілла
Нежить Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Решта ҐоблінНаядаОгрЧупакабраДитинча відьми