FANDOM

Бородавочник (ориг. Warthog)  - ворог в Castlevania - Lords of Shadow .

Опис в Книзі ПодорожньогоРедагувати

Вивденення цих жехливих вепрів століттями зберігалось у таємниці племенами ґоблінів. Цей процес вимагає особливого зхрещування, спеціального раціону харчування і неможливий без шаманської магії. Бородавочники зустрічаються настільки рідко, що мало племен можуть собі дозволити більше одного кабана. Ґобліни використовують їх не лише як їздових тварин, але і як пожирачів будь-якого сміття та недоліків, підтримуючи таким чином чистоту довкілля.

ЗовнішністьРедагувати

Величезний кабан, за розміром близький до варга. Бородавочник має чорне хутро, 4 довгих ікла і 6 рогів. На лобі кабана залізний намордник, а на спині - сідло.

Атаки Редагувати

  • Якщо підійти впритул, двічі б'є своєю мордою в боки.
  • Відступає назад, після чого біжить на Габріеля і стрибає на нього, б'ючи своїм рогатим лобом.

Тактика Редагувати

Бородавочники наносять середні пошкодження, однак вони дуже живучі та досить швидкі, незважаючи на свій розмір.

Поява бородавочника означає, що поблизу є перешкода (масивні дерев'яні двері), яку необхідно пробити, використовуючи велику фізичну силу бородавочника, тому не варто вбивати кабана. Якщо все таки його вбити - відразу приходить новий. Щоб здолати тварину з мінімальними пошкодженнями, можна використати магію Тіней та вибухові кинджали або просто закидати його кинджалами.

Під час бою бородавочника завжди супроводжує група ґоблінів, які будуть нескінченно з'являтись, доки перешкода не буде розбита,, тому необхідно зосередити свою увагу на кабані, осідлати його і розбити перешкоду, після чого можна буде змусити бородавочника перебити ґоблінів.

Їздова тварина Редагувати

Бородавочник б'є ворогів ударами ікол, а також може наносити пошкодження, просто набігаючи на ворогів. Щоб кабан розбігся, необхідно пройти декілька кроків, не набігаючи на перешкоду. Ґоблінські гранати миттєво гальмують тварину.

Щоб розбити перешкоду, необхідно відійти подалі від неї, після чого просто бігти на двері. Після двох таранів двері вибиваються.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброю (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

Захист Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

  • Феї світла - 1/3.
  • Свята вода - 2/3.
  • Божественний щит - 2/3.

Цікаві факти Редагувати

  • Першого бородавочника в грі осідлав ґоблін. Він не атакує, а для його знищення необхідно атакувати кабана у стрибку.

Галерея Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертеньКорнелл
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКарміллаПородження Левіафана
Нежить Зобека Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Демони ГремлінСатанаЗабутий
Решта ҐоблінНаядаГігантський павукБородавочникОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар