FANDOM

Болотний троль - другий босс в Castlevania - Lords of Shadow.

Болотні троль - рідкісний підвид більшого печерного троля. Хоча вони схожі на своїх сухопутних побратимів, густе хутро поступилося місцем слизовому желеподібному покриттю, якраще пристосоване до волого середовища їхнього проживання. Болотні тролі люті і майстерні в бою, незважаючи на свій зовнішній вигляд.

Зовнішність Редагувати

Болотний троль практично не відрізняється від печерного: велике створіння з непропорційно довгими руками до колін, широкою спиною і невеликим хоботом, яке пересувається на чотирьох лапах, наче горила. Має густе хутро на спині, голові, передпіліччі та нижче живота.

Різниця між болотним і печерним тролем полягає в тому, що в болотного троля темніше хутро, шкіра ядучо-зеленого кольору і червоні, а не блакитні, очі.

Атаки Редагувати

  • Б'є рукою в бік, відкидаючи Габріеля.
  • Б'є рукою з розбігу.
  • Б'є обома кулаками по землі, викликаючи ударну хвилю. Щоб ухилитися, необхідно підстрибнути.
  • Вириває одну зі статуй-надгробків і б'є нею справа наліво. Після п'яти ударів Габріеля статуя ламається.
  • Б'є статуєю по землі, викликаючи ударну хвилю.

Тактика Редагувати

Болотний троль - досить швидка істота, яка становить серйозну загрозу для новачків, оскільки Габріель ще не отримав магію Світла, щоб заліковувати рани. Необхідно використовувати тактику "бий і біжи": постійно ухилятися від атак троля і бити його, перш ніж той перейде до наступної атаки. Якщо Габріель оволодів магією Світла, при повторному проходженні рівня можна використати феї світла, а з магією Тіней - вибухові кинджали, що дозволить досить швидко позбутися цього чудовиська.

Коли болотний троль оглушений, його необхідно добити: Габріель мтрибне на троля, вдарить його в шию основою Бойового Хреста, декілька разів копне по підборіддю, ще раз вдарить в шию, запхає Хрест йому глибоко в рот і різко висмикне, розриваючи горло.

При повторному проходженні рівня варто пам'ятати, що болотного троля, на відміну від його печерного "брата", можна вбити лише добиванням.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброя (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

  • Вибухові кинджали - 1/3.
  • Феї - 1/3.
  • Феї світла - 1/3.
  • Кристали Тіней - 3/3.

Захист Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

Цікаві факти Редагувати

  • Всі атаки болотного троля, окрім атак статуєю, аналогічні атакам печерного.
  • У болотного і печерного тролів однакови показники впливу на них додаткової зброї.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертеньКорнелл
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКарміллаПородження Левіафана
Нежить Зобека Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Демони ГремлінСатанаЗабутий
Решта ҐоблінНаядаОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар