FANDOM

Хрест.jpg

Бойовий Хрест (англ. Combat Cross) - основна зброя в Castlevania - Lords of Shadow.

Основа Бойового Хреста Редагувати

Хоча більшість членів братства використовують традиційну зброю, Габріель отримав Бойовий Хрест, важке металеве розп'яття, всередині якого сховано металевий ланцюг.

Сам Хрест був однією з реліквій, отриманих Братством століттями раніше, його походження так до кінця й не з'ясовано.

Ланцюг Редагувати

Сам по собі Бойовий Хрест - малоефективна зброя (окрім використання проти породжень Темряви). Тому один з членів Братства, ремісник Рінальдо Гандольфі, розробив для Бойового Хреста висувний ланцюг. Кожна ланка ланцюга занурювалась у святу воду, після чого благословлялась, щоб підвищити ефективність зброї проти нечисті.

Використання Редагувати

По суті, Бойовий хрест - це потужний батіг, здатний своїми ударами розривати ворогів на шматки.

Основні атаки - це удар в одиничного ворога та кругова атака, яка наносить менші пошкодження, але дозволяє атакувати декілька ворогів одночасно.

Модифікації Редагувати

Рінальдо Гандольфі розробив декілька модифікацій для Бойового Хреста, які заховані в мавзолеях членів Братства в найвіддаленіших місцях.

  • Гак. Дозволяє використовувати Хрест для захоплення ворогів та як "альпіністське спорядження" для підйому по стінах та скелях. Знаходиться в мавзолеї посеред Мертвого болота.
  • Шипований ланцюг. Дозволяє розпилювати деякі перешкоди та використовувати ряд ворогів як їздових тварин. Знаходиться в мавзолеї в підземеллях Агарти.
  • Кілок. Удари кілком наносять сильні пошкодження вампірам та дозволяють використовувати основу Хреста як важіль для повороту коловоротів, які відкривають деякі ворота. Знаходиться в мавзолеї на кладовищі села Вігол.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі