FANDOM

Цитата
Єдине його слабке місце - серце, поглинуте силою та ненавистю, дарованими йому господарем.
— Головний бібліотекар

Абаддон (ориг. Abaddon) - босс в Castlevania - Lords of Shadow 2 .

Опис в Книзі ПодорожньогоРедагувати

Коли відродження Сатани стало очевидним, Абаддон відчинив ворота безодні, щоб його полчища змогли проникнути в царство людей. Прозваний Руйнівником за свій колосальний розмір і одержимість руйнувати все на своєму шляху, він командує довіреними йому військами, вселяючи в своїх солдатів такий самий жах, що і ворогам.

Книга демонів розповідає переказ про нього на вогняних рунах: "Колись він був ангелом Господа, однак повірив обіцянкам Сатани, зрадив свого володаря і втратив крила". Його новий володар виконав обіцянку і наділив його неймовірною силою, щоб знищувати ворогів. Однак в обмін на це Абаддон втратив людську подобу та продав душу і тіло.

І не знайдеться такої сили, що заспокоїть його гнів, і не знайдеться дурня, який вступить з ним в бій.

Зовнішність Редагувати

Величезний рогатий демон, все тіло якого вкрите ороговілою рожевою шкірою. Руки Абаддона не мають кистів і закінчуються масивними кігтями, зі спини, підборіддя і боків стирчать численні чорні шипи. Демон має копита і довгий хвіст, який використовує як зброю. Груди демона можуть розкриватись, оголюючи палаюче жовто-зелене серце.

Атаки Редагувати

  • Пробиває хвостом землю, після чого хвіст "наводиться" на Дракулу і вистрибує під ним. Якщо хвіст пронизав Дракулу, необхідно натискати вказану клавішу чи застосувати форму Туману. Траєкторію руху хвостяможна виявити за пилюкою, яка піднімається на землі. Атака аналогічна атаці щупальцем у Внутрішнього Дракули.
  • Дихає струменем зеленуватого пулм'я. Щоб ухилитись, необхідно зробити ривок вбік.
  • Б'є по землі, утворюючи ударну "лінію". Щоб ухилитись, необхідно зробити ривок вбік.
  • Стає рачки і вистрілює зі спини численними шипами. На місці падіння ушипа утворюється калюжа кислоти, з якої з'являється одержимий.
  • Наносить рубаючий удар правою лапою.
  • Наносить удар справа наліво.
  • Коли втрачає третину здоров'я, йде за Дракулою і безладно б'є кігтями по землі. Під час цієї атаки Аваддон невразливий.
  • Б'є копитом по землі, викликаючи ударну хвилю. Щоб ухилитися, необхідно підстрибнути.

Тактика Редагувати

Атаки Абаддона дуже потужні і їх неможливо заблокувати, а єдиним вразливим місцем демона є його відкрите серце, тому слід бути дуже обережним. Проти більшості атак захищає форма Туману. Можна також використати крижаний туман, щоб зупинити атаку монстра, однак він не допоможе атакувати монстра в спину. При цьому не варто триматись далеко від Абаддона, щоб він не використав атаку шипами і, відповідно, не викликав підкріплення.

Хорошим вибором будуть Бомби Хаосу і застосування Ув'язненого демона, що дозволить протягом хвилини безперервно атакувати Абаддона з безпечної відстані, наносячи йому сильні пошкодження. Для підсилення пошкоджень можна використати Печатку Аластора.

Годинник Столаса дозволяє сповільнити демона і нанести йому досить значні пошкодження, перш ніж його дія пройде.

Якщо Дракула важко поранений, слід відійти подалі і застосувати Сльози Святого для лікування (по можливості - якщо вони є), а не Меч Безодні, оскільки потужні і досить швидкі атаки Абаддона в даному випадку практично не залишають шансів атакувати. Якщо Сліз немає, бажано лікуватись Мечем до отримання значних пошкоджень і не допускати критиного стану.

Цікаві факти Редагувати

  • В християнстві та юдаїзмі Абаддон - демон руйнування і смерті.

Галерея Редагувати

Персонажі Castlevania - Lords of Shadow 2
Рід Бельмонтів Габріель БельмонтМарія БельмонтТревор БельмонтВіктор Бельмонт
Армія Сатани Раїса ВолковаАбаддонНеграл МесламстіГвідо ШандорСатана
Мешканці замку ГоргониЧупакабраКарміллаАгрусЛялькарВнутрішній Дракула
товариство Зобека ЗобекОхоронець Зобека
Братство Світла Роланд де Ронсеваль
Вороги Castlevania - Lords of Shadow 2
Братство Світла Солдат БратстваОблоговий титанПаладінКлірик БратстваВажкий воїн БратстваВіктор Бельмонт
Мешканці замку Кам'яний ґолемЗбезчещений вампірНаглядач підземелляПідземний посіпакаГлибинна гарпіяГоргонаКривавий скелетКарміллаАгрусЛяльки ЛялькаряВнутрішній Дракула
Армія Сатани Голгофіанський охоронецьВчений "Біоквімек"ОдержимийРаїса ВолковаСолдат СатаниАбаддонРогатий демонНаїзники ШтормуТемний чернецьТемний апостолЛевіафанСатана
Товариство Зобека ЗобекСлуга-мрецьОхоронець Зобека
Касльванія-Сіті СпецпризначенецьМашина спецпризначення